tisdag

Blev en kort dag i skolan, gick från 8-11 bara :). Efter skolan tog jag mig hemmåt, tog det lugnt sen drog jag ner på stan och mötte Fanny. Vi gick och solade som jag då inte gjort på mycket länge så det var skönt. Köpte med mig lite smått godis sen skulle jag ta bussen hem som ja höll på att missa, så skriker Fanny: SPPPRIIIING DÅ , SPRIIIIING! haha fan va jag garvade åt DIG när jag satt mig på bussen, du är inte riktigt frisk ibland fampan :) .  Nu sitter jag här med religionen och försöker få in allt i huvudet, men de fastnar ju aldrig. Skönt med prov imorgon, eller inte! för de här kommer gå åt helvete. Ovanligt att man har den inställningen på allt, något jag måste ändras. Jaja, fick nyss en busringning, vet inte om jag ska skratta eller gråta haha.. Ja det var ju en trevlig prick måste jag säga. nä fyfan va töntig man får vara. Nästan så man vill byta nummer igen.

Jaja, nu ska jag ta och plugga lite mer sen blir det att kolla på Paradise hotel :) Missade avsnitten igår för aa. så säger fanny idag: ja catja åkte ut igår. Inte första gången någon avslöjar det innan ja hinner se .. vilka nördar alla är haha.


plöögghest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0