tabazco och silk

drog till tabazco med anna, lisa och tess igår :) satt där och drack något glas vin och hade mycket trevligt. Vid halv 12 tiden drog vi till silk, shakade som fan och aa, hade en jätte rolig kväll :) efter krogen så gick jag och J till tip top och åt mat. Senare så kom Adam och hämta oss och skjutsa hem oss.

Vaknade med huvudverk, något jävla bakis man kan var hah.. eller de kanske var för nocken igår? skön jävla bula i pannan har jag nu iaf haha.. Efter ett tag kom Adam och hämta mig. Vi åkte till donken och åt mat vilket satt jävligt fint :) hah. Efter mycket snack och när magen var glad så skjutsade han hem mig. Har jag precis duschat och nu sitter jag här och laddar om batterierna. Ska snart hem till Emilia och ikväll kööör vi igen!

fick nyss höra att jag kanske ska få en studentbiljett, får hålla tummarna att jag får köpa den :D (Y)!
JAG MÅR BRA NU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0