sömnproblem

vaknade på fel sida idag, tror ja skulle kunnat slå ihjäl någon men tur så fanns det inte någon hemma hah. började tio och hade en riktig segdag. Fick iaf sluta tidigare än väntat så de var ju skönt. Efter skolan åkte jag hem till robin, la mig på soffan och somnade som en stört. Vaknade av att folk ramlade inför trösken, vilket de inte gjorde tyst! Gjorde inte så mycket där, chiilla, kolla tv, åt mat och så. Senare mot kvällen fick jag skuts hem, men de blev inte långvarigt hemma. Var nog nästan bara in och vände, åkte och solade med J, vilket var riktigt skönt.

nu sitter jag här och kan inte sova, har försökt att bli trött på alla möjliga sätt men inte då.. Alla tankar bara springer runt i huvudet, säger som min mamma skrev nyss:" det är ända  gången hjärnan jobbar, det är när man ska sova" illa men sant haha .. Har suttit och kollat igenom min gamla blogg lite, bla sommarminnen och allt tokeri.. Hade så otroligt roligt, fan vad ja längtar till sommaren!


menmen, nog med att drömma sig bort för nu måste jag försöka, igen! Får hoppas att ja lyckas denna gång. Nattii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0