onsdag

testade studentmössor igår i skolan, vilket var rätt jobbigt för plånkan men fan, jag längtar verkligen. Resten av skoldagen var ganska soft, gjorde inte speciellt mycket och på sista lektionen satt vi och kolla på 'shes the man',  jag klarar inte av att kolla på så pinsama filmer haha, jag skäms verkligen sönder. Efter skolan tog jag mig hemmåt, sen kom challe och hämta mig för att skjutsa mig till min gamla praktikplats och hämta mina kvarglömda saker, men de var ju tyvär stängt när man  väl åker dit. Så ja hakade på han medans han skjutsa lite folk. När ja kom hem fixade ja mig lite sen åkte jag ner på stan, jag fanny och några gick till silk och satt oss där, tog bara några glas vin så det blev lugnt. Men de kan man ju inte tro eftersom jag, pinsamt nog ramlar av stolen framför alla haha. Kvällen var vell sådär, inte nog med att de var ett lesbiskt par så var det även två bögar som stog och höll på. Å inte tala om tjejen som sjung ur micken och skämde ut sig, ja trodde fan glasen skulle spricka så illa lät det haha. Aja, inte så lyckad kväll,  men den gav en allt mycket skratt ändå :)

Vid tolv tiden kom Adam och hämtade oss, han såg extra stor&glad ut eftersom grabben fyllt 20 år :). Vi åkte till stenbydonken och åt lite mat,  där han blev bjuden. Sen när vi var mätta&glada skjutsade han hem oss. Jag och Fanny somnade nog direkt när vi la oss i sängen, lika trötta båda två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0