NYTT NUMMER, äntligen!

har precis kommit hem, har varit en ganska skön men seg dag i skolan. Somnade på lektionen, vilket inte är så ovanligt. Sen har jag besökt polisen och silk för att se om min mobil överlevde, vilket den inte gjorde. Silk säger "ja ibland brukar man ha tur, men de hade inte du den här helgen" hah, ne men det har jag väl aldrig? jaja, efter skolan mötte jag Fanny för att ta en varm choklad på gränden, satt och snacka ett bra tag som behövdes. Efter ett tag kom thilda också, snackade lite till och åt lite.

Nu sitter ja här hemma, ska ta och plugga lite religion till provet på onsdag. Har äntligen fått en telefon och nytt nummer, så nu är jag inte mobil lös som jag varit i 3 dagar. Men har då inga nummer kvar så de suger ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0