its killing me slowly

usch.. sitter här hemma i min ensamhet, vilket gör att alla tankar springer runt i mitt huvud. Vart är livslusten? Fanny är i Norge och ska flytta dit, är glad för hennes skull :) Men kommer sakna henne tok mycket, min andra halva ska ju bo i ett annat land. Ne nu längtar jag bara tills skolan tar slut så jag kan ta mitt pick och pack och dra dit, om de nu går som planerat. Men känns som om den här vintern kommer bli lång, kallt, mörkt och fan kan den inte bara ta slut istället för att de rasar ner mer snö? Inte nog med att skolan dödar en.. blir så jävla depp. Får väl hitta på något att fördriva tiden med, hur jag nu ska lösa det här. Skulle bara vilja klippa ut vissa stunder och sätta de på repeat igen, glada miner, skratt, trams, mådde bra, när allting var enkelt.. vad hände? åh blir så less på att allt ska bli så kompliserat jämt och ständigt.. kan man inte bara hoppa över den biten? ... tydligen inte...


ne kanske ska ta och plugga lite och sen sova.
bara tagga till mördardag imorgon!
ne godnatt med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0