iskall..

har precis kommit hem, sitter nu med sockor och tjocktröjor. Fyfan att de är så kallt, spyr på detta väder. Dagen har vell varit sådär, känndes ju kul att träffa lite folk ifrån klassen iaf. Resten sööög totalt, börja med att ja fick reda på att ja ska göra omprov imorgon. Fick 5 p av 36 på religionen, det är ju bara pinsamt hur dålig man kan vara haha. Till sista lektionen kom fanny och höll mig sällskap, vilket behövdes. Efter det gick vi ner på stan och vi gick och satt oss på gränen ett tag och tog en varm choklad, as always. De var höjdpunkten på min dag, fyfan vad vi garvade hahaha. Du är då allt störtskööön fanny, de måste ja säga! Nu sitter jag här och försöker bli varm, ska snart öppna böckerna och börja plugga.

har vell inte så mycket mer att skriva, så nu säger ja hej för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0