hey babe

gårdagen var helt okej, började med att jag gick till min syster, var där ett tag och satt och snackade en hel del :). Sen åkte jag ner till stan och mötte Anna. Vi drog till silk NYKTER, inte ofta det händer. Men ja kan ju säga att det slutade inte så, utan fick i mig en hel del under kvällen. Vart en rolig kväll tycker jag, köörde som fan på dansgolvet. Kom vell inte ut ifrån silk fören tre tiden. Och då var det bara för mig att pallra mig till Sebbe, hade på mig 2 tjocktröjor, vantar, halsduk och mp3. Men frös sönder ändå eftersom det var -20 grader. Något skönt att komma in i värmen och mysa lite mår ja säga, oscar och hampus var också där. Efter ett tag kom även Adam och Elin, men de gick nästan lika fort.

Vid ett tiden drog vi till Aros och åt lite mat, sen gick ja och hampju ner på stan och mötte Adam. Så tog jag bussen hem till mig, sen har jag nog sovit bort hela dagen och de roliga är att jag fortfarande är helt död, hur kan det vara möjligt? Fast nu ska ja ta min första cigg för dagen sen sätta på en film och gråta lite, ska ju allt kolla på 'the pursuit of happyness' . Blir att sova själv inatt, vilket var så länge sen så jag inte mins det. Får se hur jag klarar de här, blir vell att ja ringer någon vän, för att sova själv är nog de värsta jag vet, de går inte.


todelo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0