helg .. galet.

helgen var väl sådär. Vart förfest hemma hos Adam, kan väl börja med att säga att jag blev riktigt full, hur de nu kunde bli så illa? Jag hade riktigt roligt vad jag mins, och vid 11 tiden fick vi skjuts ner till stan. Vi drog till silk och ja, där är mitt minne borta. Mins att jag dansade som fan men resten av kvällen är helt svart. Tappade min mobil däremot, så jävla full var jag. Efter krogen drog vi till tip top och åt sen gick jag, sebbe och Adam hem till svensson på efterfest. Vilket ja inte vet om de var roligt eller inte, Ludde fick mig iaf på bra humör genom att försöka berätta en rolig historia som verken var rolig men ja garva ändå. Efter ett tag tog vi taxi hem till Sebbe och sov. Vet inte hur sent vi  kom dit eller somna.

Vaknade iaf tidigt imorse, med världens baksmälla & ångest. De första man hörde var MOBIL, skönt! Tror jag fortfarande var full när jag vaknade, nä fyfan vilken jävla fredagskväll, men jag hade riktigt roligt hörde jag av andra. Sebbe och Oscar drog på match så jag och Adam satt och spela lite fifa och sen försökte jag mest sova. Men de gick ju sådär eftersom så fort jag la mig ner så snurrade de som fan.

Senare kom hans pappa och hämta oss, vi åkte förbi systemet sen följde jag med hem till han. Vi kikade lite fotboll ( gud så kul ) , sen lyckades ja somna tillslut. Var där hela dagen och vi spelade mariocart och parioparty, weei vad kul det är :D . Sen kom Hampe, och efter ett tag kom Oscar och Wesslan. Vi satt och snackade lite, alltid lika kul och höra killars samtalsämnen hah. Vid 11-12 så skjutsade Oscar hem mig.

kikade på gossip girl och somnade väl inte fören vid 3 tiden, förstår inte varför jag inte kan sova här hemma, jag blir gaaalen. Vaknade tidigt idag, har legat och kollat på film och snackat i telefonen hela dagen typ hah. Vet inte riktigt vad som händer idag men det får man väl se, imorgon är det skola som gäller. Sen ska jag förbi polisen & silk och kolla om min mobil överlever eller om den är snodd. Kan jag inte få ha tur någon gång i mitt liv? får hålla tummarna.

Är riktigt avis på att folket åkt till sälen idag, skulle också vilja åka iväg och försvinna ett tag. Men men, min tid kommer väl snart får man hoppas :) Har inte direkt nå vättigt att skriva så jag slutar här.. Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0