hejhej

är hemma en vända så tänkte skriva några rader.

nyår var helt okej, började med att ja och fanny var hemma hos mig och fixa oss lite, sen åkte vi hem till joi och käkade & så med alla brudar :) var mycket trevligt! Vid 8 tiden drog vi hem till Adam, där festen höll till hela kvällen. Var både upp och ner med den, men jag hade jävligt kul :) . Vart vell lite kaos i slutet med spyor och skit, men sånt får man vell räkna med. Gick vell inte och la oss förens klokan 7 och fick vell inte mer än 3 tim sömn den kvällen haha. Men ska vell inte klaga, fick ju vakna upp i spy/öl lukt ;) fräääscht. Jag och fanny städade bort alla brurkar och skit där och sånt. . Och grabbarna körde också några drag. Vi var kvar där och käkade, kika film och spelade lite tvspel. Sen drog jag och hampus hem till han och tog de lugnt, och till kvällen åkte vi till Oscar och kollade film med grabbarna.

Har vell inte hänt mkt efter det, blev lite fest i lördags. Förfestade hemma hos Sebbe sen blev det silk :) vart en helt okej kväll men lite mkt för mig tyvär haha. Fast de är ju sånt som kan hända, rätt ofta. Igår blev det en riktigt lugn dag, ja, hampe och adam var hemma hos hampus hela dagen och tog det lugnt. Kollade på ondskan, star wars och sen kom simon till hockeyn också.

Kom hem för ett litet tag sen, har tagit en varm dusch och snart ska ja fixa mig för att åka ner till stan och ta en fika med fanny på gränden :) trevlans. Börjar bli riktigt depprimerad för att skolan närmar sig, börjar på torsdag och jag har en hel del att plugga tills dess. Näfyfan, men de är vell bara att köra gärnet sista halvåret.

jaja, nu ska ja fixa mig lite så ja kommer iväg någon gång :) todelo!



Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Ja vissa stunder kan det kännas ensamt
Och du undrar vad jag tänker på
Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig
Som om hon skulle försvinna då
O vi talar sällan högt om våran framtid
Vi talar aldrig högt om det vi har
Dina drömmar blir allt svårare att se nu
Och mina finns snart inte längre kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0