happy face, ellä?

Vart en helt okej dag i skolan, faktiskt. Hände vell inte så mycket men, jag och anna sköt apelsinskal på några i ljushallen de var nog de roligaste idag. RÄTT I HUVUDET maha (djävul), älskar och djävlas. "JÄVLA FITTOR" fick man vell höra, ääh de är bara tacka och ta emot. Kom nyss hem, och nu ska ja försöka få mig lite sömn vilket behövs. Kanske ska träffa Fanny senare, hoppas jag på eftersom det var ett tag sen :/. Är ovanligt glad idag, vilket känns som en lättnad. ba-ba-leeee-eer :) längtar till helg, bort från skolfan! Ska börja gymma snart också, deeet är nice.

imorgon blir det testning på studenmössor, vilken får mig att tänka frammåt. Efter studenten så blir det ett skyjävla sommarlov, de är jag värd! Sen är det bara hejdå västerås, för jag drar här ifrån, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0