:(

Ja hej.
kom precis hem och ska snart ta mig en dusch. Åkte hem till adam i lördagskväll och sov med hampa. I söndags åkte vi hem till Adam, gjorde vell inte speciellt mkt mer än att de satt och spelade tv spel hela dagen/natten. Somnade vell inte förens vid 3-4 tiden, som vanligt. Hade svårt att komma upp till skolan eftersom jag inte ens vakna av min egna väckarklocka. Blev väckt klockan 11 av hampe, då gick ja upp duscha, spela supermario sen gick ja och väckte grabbarna vid två tiden. Har inte hänt så mkt idag, jag och adam tog en promenad till macken, sen har de spelat spel hela dagen igeeeeen.

orkar inte direkt skriva nå mer för tror de här är sämsta dagen på jääävligt länge . . Även fast ja väntat på att de här skulle komma sen igår, så blev ja nog mer än förvånad. Jaja, har första natten själv att se fram emot, inte sovit själv sen i november typ. Lycka till att sova camilla! Nä nu ska ja röka sönder mina lungor och aa försöka sova som sagt, hejdå.

I just wanted to rewind time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0