:)

gårkvällen var helt okej, jag och fanny kom inte till fia förens efter åtta ungefär. Var en hel del folk där, spela kort,dunka musiken och hade riktigt trevligt :) . Vi drog vell till silk vid 11-12 tiden. Hade nog riktigt kul där om jag mins rätt, men blev några glas,shotar förmycket för min del haha. Efter korgen drog vi alla till tio top och åt mat, de satt fint mår ja säga. Sen tog vi oss till Fia för efterfest. Var vell helt okej, full som man var. Efter ett tag tog jag, fanny, oscar och hampe en taxi hem till oscar och sov.

Idag har vi bara tagit det lugnt, legat och kollat på när killarna spelade fifa, kikat film och bara myst. Max och wesslan kom också till oscar efter ett tag. Suttit och asg åt deras, främst max kommentarer på allt haha. Mot kvällen åkte vi till donken och åt, adam kom självklart också då. Sen åkte jag och Fanny hem till mig. Har suttit och kikat på paradise hotel och nu sitter vi här vid varsin dator och nördar. Jag som egentligen ska ta upp skolbäckerna och börja plugga men det är ju inte något som lockar. Lockar mer att sätta på en film och njuta av sista lovdagen, så det blir nog så. För imorgon börjar ju helvetet igen, fyfan ja längtar verkligen inte. Blir ju inte mer taggad i det här jävla vädret, svinkallt ute. Men bara ett halvår kvar, sen är skiten slut, både skolan och vinten.


ne nu skiter ja i de här, vi höres :) tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0