Draft: Jan. 27, 2010

Åkte hem till R igår, hade filmkväll med några. Inte för ja mins vad filmen hette men den söög, eller var helt siik iallafall. Blev en sleepover där också och ja sov riktigt skönt, somna som en stock!

Var till och med pigg när jag vakna imorse, däremot var inte Emilia lika pigg :) hah.. Höll på att dö på vägen till skolan, fyfan vad kallt det var.. vandrade ju isbjörnar utanför. Tur var det ganska soft dag i skolan ändå, hände inte så mycket men. Fick VG på Religionsprovet så där blev jag glad, anna bad mig hänga upp det på väggen? "inte vad ja vet vad hon menar med det, de är ju ofta jag får VG liksom, eller ?" . Ne nu ska jag sätta igång och plugga lite, fyfan va tråkkit. Håller på att klättrar på väggarna här hemma, jag måste ha nå allvarligt stora problem eftersom jag hatar att vara själv, ne de här funkar inte längre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0