då var det skoldags igen

Igår efter skolan följde jag med Anna för att äta på stan, blev självklart Vivaldi. Satt och pratade ett bra tag om allt möjligt, skönt att prata av sig ibland. Efter det tog jag bussen hem till Emilia, men inte nog med att den körde fel ända till carlfoska och vände så lyckades jag sätta mig på helt fel buss också haha.. Fyfan hur lyckas man med allt? ja kom iaf hem till henne tillslut. Vi ställde oss och lagade lite mat, snacka lite sen tog vi oss till bussen. Hon skulle iväg och jobba och jag drog till Robin för att städa och så. Vilket ni ser på bilderna så såg det ut som en svinstia, men Camilla fixar. När ja var klar kom robin hem, satt, ja satt mig och plugga men de slutade med att vi båda hade somnat på soffan haha. . Vid sju tidenringde emilia och väckte mig, för att möta upp henne vid affären, vi skulle handla lite mat och sånt :) . Och det gjorde vi minsan, jag och emilia ställde oss sen och laga tacos, mycket gööttt mår jag säga! Efter det kikade vi på film och käkade chips&dip.

Försökte somna men det gick inte, kollade sist på klockan vid 4 någon gån :/ sög ju hårt när jag blev väckt halv 7 imorse. Men men, de var bara att pallra sig upp till skolan. Satt och pluggade lite historia innan också, duktig man kan vara. Drog till skolan för prov, sen hem direkt. Känndes ju så värt haha. När ja kom hem somnade jag typ precis, sov från 12 till 5 ;) riktigt jävla skönt. Nu ska jag sätta igång och plugga lite, sen ska jag slappa ännumer.




FÖRE                                         EFTER

 
   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0