äntligen fredag

Igår kom hamp och hämtade mig vid åtta tiden, vi drog och åt lite på max, mumsigt. Sen drog vi till adam, chillade lite, kollade film, somnade emellanåt och mer spännande hände vell inte. Var nog upp till klockan 3-4 tiden eftersom adam vägrade gå och lägga sig, han skulle allt kolla på någon film. Men fick iaf tillslut sova, var ju lite jobbigt att gå upp till skolan imorse.

Och de kändes vell mer ovärt eftersom de var riktigt kassa lektioner, jag var trött, frös och var hungrig USCH säger ja bara. Efter skolan gick iaf jag och anna och köpte godis, mumsiit. Sen drog vi hem till mig och kollade på film, New moon :) men ja somnade självklart haha. Anna åkte vell hem efter ett tag och då fortsatte ja sova. Vaknade vell klockan sex och har precis duschat. Ska vell ta och fixa mig lite sen kanske jag ska med Anna till hennes kompis i Hökåsen, får vell se. Men blir nog en utgång ikväll, om jag nu orkar ta mig dit.


nä nu kallar maten, vi höörs :) todelo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0