13 dagsafton

tjabba tjena hallå!
humöret är på topp idag, sitter och väntar på att jonas ska hämta mig. Ska fixa dricka sen så kommer fanny hem till mig efter hon slutat. Blir lite fix&trix här och så, sen iväg till fia på förfest :) sen blir det röööj!

Igår så satt jag och fanny på gränden till 9 tiden, hade en hel del att prata om, och hon kom någ med den tråkigaste nyhetern. Men det blir nog bra ska du se fanny :) Jag kommer ju upp efter jag slutat skolan isf. Efter gränden åkte vi hem till mig, satt oss och kolla på film och det blev Stockholm boogie. Fan va vi garvade, den är ju så sköön. efter det satt vi oss och kolla lite bilder och så, och vi sitter och asg. Övertrötta eller var det helt enkelt att de såg förjävliga ut? haha. Aja jag somnade vell inte förens 2-3 tiden.

Fanny väckte mig imorse vid 8 tiden, skönt eller inte! Hon försökte få en pigg genom att tända lampan, prata med en heela tiden för att ja skulle följa med att köpa cigg haha. Men inte då, tror inte jag rörde mig ur fläcken, var så jävla trött. Ne men nu hinner jag inte skriva mera, måste klä på mig lite kläder och fixa mig lite, tjodelo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0