you are right kind of wrong

helt okej dag i skolan, började med att bygga eluttag? huh.. läraren eller rättare sagt rektorn kommer och frågar mig;
skulle du vara säker med den här nu?
jag; nej verkligen inte
han; nehe, och varför inte?
jag; ja då skulle de väl smälla till rejält, för jag har slarvat .. 
så hör man: "hahaha" skönt att erkänna det..
Var en riktig soft dag, skönt att man har en cp störd klass? haha ne men det har fan varit roligt idag, sköna. Efter skolan tog ja mig till sebbe och hämta mina saker, sen åkte ja hem. Har tvättat och pluggat en del. Och nu ska jag snar iväg.


helgens tokerier.

Fredag.
jag åkte hem till Anna och fixa mig lite, sen drog vi till bmb på after work och träffa emma, linnea och massa andra. Var helt okej där, jag och anna dansa satan. Inte nog med att hon skämde ut mig totalt men, aa sånt får man väl ta ibland. Efter bmb tog vi oss till silk, var en riktigt jävla rolig kväll där. Efter krogen gick ja med grabbsen och åt lite mat, sen kom anna så tog vi bussen hem till henne och sov. Eller aa, jag deckade direkt i sängen iaf haha. TOPPEN KVÄLL!

lördag.
tog ja de bara lugnt, challe kom och hämta mig efter ett tag för att ge mig monye, men hakade på han, erik och fredde hem till challe. Vi satt oss och åt lite godis och sen satt de och kolla på massa klipp och skit. Efter det fick ja skjuts hem och fixa mig lite snabbt sen åkte jag till Sebbe Alfen för förfest. Var trevligt där, vi gick in till stan och de är ju alltid härligt med retsamma killar NOT! men ja börjar ju bli van nu. Blev en stund på silk, men ja tog mig till bmb istället. Skönt att vakten som satt dit mig fixar in mig haha, lite roligt är det allt. Träffade Anna och hennes gäng där inne, shakade sönder offcurse och finns väl bara ett ord för han, SNYGGAST ja de är så man drägglar.. tappade väl anna efter ett tag. Mer av kvällen behöver ja inte berätta mer än att gratisdrinkar sitter ju aldrig fel ;) ne gud, haha! Efter krogen så tog ja bussen hem, hur ja nu hann med allting? vilsen ja det är väl jag i ett nötskal haha. Jaja var en rolig kväll, skönt att vissa gör en glad för småsaker, de är väl sånt ja lever på, men puss för det!


hade nog världens skönaste dröm inatt, fan vad roligt ja hade i den, sommar & mkt tokerier.. Fanny du är med i den däremot haha. Något ja måste berätta för dig någon gång! RING MIG, saknar dig vännen!


ne nu ska ja ner till tvättstugan en sista gång sen far ja iväg :) todelo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0