confusion is nothing new

vaknade inatt av att emilia kom in och la sig vid mig, eftersom de är någon som snarkar så förfärligt hela tiden, men inte nog med det. Han blev ju magsjuk under natten och bodde rättaresagt inne på toaletten hela natten, och hur lätt går det att sova när man hör någon ligga och spy? nä fyfan.. ja höll verkligen på att spy själv, låg och höll för örona hela natten/morgonen.

helt okej dag i skolan och ibland tycker jag om klassen faktiskt, de är ju bra. Somnade direkt när jag kom hem. Har fått virus på min dator och de kryper en stor spindel inne på toaletten :( När ska min otur vända? har väl krossat för många speglar i mitt liv.. eller oturen går väl i släckten som ja brukar säga. De är ju tur att jag är en sån glad tjej så ja kan hålla humöret uppe ändå, stark brud!

nä nu måste jag sätta igång och plugga lite matte c, har en tuff vecka framöver.
Men först blir det lite mat och oth :) tjingeling

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0