tisdag 9 februari

kom precs hem tll mitt andra hem, klockan är snart  1 och är något trött. Var en kort dag i skolan, vlket var skönt. Efter skolan gick ja ner på stan, träfade på emilia och daniella. Vi tog ett besök på donken och åt lite, satt fint det. När vi var mätta och belåtna tog vi bussen hem till emila, hennes nya hem alltså. Vi målade, eller rättare sagt danella måla medans jag och emilia fikade. När v tröttna på de tog vi en promenad till Haga, hem till Daniella. Men först gick vi förbi affären och köpte chps, de var vi väl allt värda? .. eh fyfan måste sluta fetta så mycket. Emilia åkte och fira syrran sn och medans så satt ja och daniella och snackade en hel del och så. Efter ett tag stamplade emila innanför dörran, vi spelade kort sen kollade vi på "prinsessan", den var bra men tycker de bara är så pinsamt med såna filmer. Jag och emila började väl rulla hem vid tolv tiden vilket man inte var så pigg till, men Emilia är ju rätt underhållande så de blir ju en hel del skratt med henne. " det är som ett kinderägg, man vet aldrig vad de finns i dom" haha .. en tjej som alltid får en att skratta vilket ja älskar!

Blev mycket gå idag, vilket behövdes eftersom ja inte rört på fläsket på många månader, kanske år tlll och med. Men de ska de bli ändring på snart, som de ska bli med att sluta röka på fredag, wich me luck!

ramlar väl in lite bilder imorgon från dagen :) men nu ska jag ta och försöka få mig lite sömn, skönt att somna till folk som snarkar? hm.. kommer gå så bra! Nattii / camill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0