träffa Fampan :)

är hemma hos Fanny i sala nu, vi sitter vid varsin dator och nördar lite i väntan på att paradise hotel ska börja. Känns lite meningslöst att kolla på det när man redan vet vem som vinner, men de är ju allt lite roligt att kolla på :)

Imorse drog ja ner på stan med Emilia, var med henne när hon hämtade sina nycklar till sin nya lägenhet. Inte något avis alls, nä verkligen inte.. Firade det med att äta på spicy hot vilket satt jävligt bra i magen, smakade extra fint när man inte ätit det på länge. Efter en tripp på stan gick jag hem till Fanny, riktigt kul och se den tjejen efter så lång tid :). Hjälpte henne med att packa lite sen åkte vi till Sala. Åkte hem till hennes mormor och åt mat med hennes mamma och bror. Var riktigt trevligt :) . Efter en god middag drog jag och hon och solade, skönt.

Blir övernattning här i Sala och imorgon bitti drar vi till våsan igen, blir väl att hjälpa henne packa lite till sen får ja se. Åh, vill inte att hon ska flytta här ifrån, fan! Men kanske ska åka och hälsa på henne på lovet, vilket är 4 veckor kvar dit och hur mycket kommer jag inte sakna denna människa? Vill inte ens tänka på det. Får hoppas dina tänderna sitter kvar tills dess, eller vad säger du Fanny? haha du är allt störd du ;) (något ni inte fattar, men det får ni ta)

Ska väl mosa in lite bilder ifrån helgen när jag väl har tid och så :)
ne nu ska vi rusa till affären och köpa något gott sen är det ph, todelo!

SKIT GLAAAD, HAR FÅTT STUDENTKRYSSNINGBILJETT :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0