this is it

de var extra svårt att komma upp imorse, ville bara ligga kvar och sooova. Men nedå, missa ju TYVÄR första lektionen. Efter skolan åkte jag hem till Anna, hon berättade om min krogenkväll i lördags. Fick en läskig känsla eftersom man kan ha så dåligt minne, eller hur full jag var. Men de vart mycket garv ändå haha.. Har då allt lovar att ja ska vara nykter i helgen, för hennes skull & min. Ne har inte tid med det här för mycket plugg, har två artiklar att skriva klart tills imorgon. Så duktig man är och sitter dagen innan sakerna ska vara inlämnat, är så stolt över hur ja planerar jämt.. herrå!

roligaste idag.
i väntan på bussen
en fjortistjej råka tappa en mobil i huvudet på en annan brud, så hon börja dampa och skrika. Så tog bruden mobilen och gick ut och kassta den i sopptunnan. Sen kom småtjejerna ner och bara stog och kolla sen gick de ( utan att ta mobilen ) , efter typ 1 min så kommer det en tant som plocka burkar precis vid papperskorgen så tar hon mobilen och går haha.. och sen kommer tjejerna tillbaka och hittar inte mobilen ;) hahaha... fan vad jag garva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0