slitet

bakis? inte bara lite, tror huvudet kommer sprängas vilken sekund som helst :(! Ska snart gå till Emilia men först måste jag hitta orken.

igår var det tjejmiddag hos joi, tacos stog på menyn. Efter det körde vi lite lekar och spela kort, och vi garva och garva. Senare kom grabbarna och sen åkte vi taxi till stan. Jag mötte upp Anna och gick vi till tabasco, träffa A och grabbarna sen drog vi till bmb. Var helt okej där, men var det någon som hade druckit lite för mkt så var det jag! 1 hel vinare och flera drinkar, går lätt snett/galet då. Vilket de gjorde senare..

i fredags var det inflyttningsfest hos Emilia, var mycket trevliit. Senare åkte några av oss till silk, å de var ju inte mkt folk där men jag hade riktigt roligt. Drog rätt tidigt, redan innan 1 om jag mins rätt. Fråga mig inte varför .. thihi .


borta med vinden, lättttttnad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0