sjuk kväll

igår så åkte jag hem till Daniella efter skolan, vi chillade lite, åt lite god mat.. Senare mot kvällen fick vi nå ryck, fråga mig inte vad vi gjorde men alltid nå sjuk ide haha.. På kvällen kom även marcus och hans två killkompisar. Vi satt och snackade och latjate lite, kollade även på en film runt tolvslaget? men ja somnade direkt i soffan. Vakna senare av att ja ligger så jävla oskönt, eftersom någon annan ligger och tar upp hela soffan. Kunde inte sova så slog på en film säkert vid tre tiden och kolla för mig själv tills ögonen slog ihop.

Var lite tungt att bli väckt imorse mår ja säga, var helt slut & hade ont som fan i nacken efter man typ suttit och sovit. Började nio med föreläsning, jag och anna höll på att somna båda två. Efter det gick vi ner på stan och åt lite mat. Efter skolan åkte ja till wenströmska för att möta Daniella, de första man hör är 2 killar som sitter och kollar i skolkatalogen, så kollar dom på mig sen ner i skolkatalogen och på mig igen å säger; de är ju du? Camilla hellström va? jaba;aah? AA men tjenare ;) haha.. Så går ja vidare, sen kommer daniella, så är det hennes klasskompisar som vi satt oss vid sen haha.. Tyckte de va lite kul.

Vi tog bussen ner till stan, åt för andra gången? jag är så jääävla fet. Sen gick vi hem till michaela och hälsa på. Träffade hennes lille son Theo :) hihi, han är typ världens sötaste unge. Å de var riktigt roligt att träffa michaela, länge sen. nu kom jag typ precis hem, ska ta och vila en stund innan ja ska börja plugga.


bilder på lillskrutten och så kommer sen :)
är för trött för att lägga in dom nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0