non stop

fredagskvällen spenderades hemma hos Daniella med henne och hennes kille. i drack vin, snackade lite och hade det kul. Senare mot kvällen drog jag ner till stan och mötte tjejerna sen gick vi till silk. Hade jävligt roligt där men kan säga att kvällen blev lagom konstig haha.. inte för att de kanske är så ovanligt, men vet inte riktigt vad som hände? Men men, efter krogen gick vi till tiptop och åt, som vanligt. Sen gick jag och H hem till han och sov.

Idag har jag bara varit hemma hos Daniella och segat hela dagen. Ätit chips och dipp, kollat film och myst. Mot kvällen kom Emilia och hämta mig sen åkte vi och Robin och handla lite till hennes lägenhet. Nu sitter vi här hemma hos Robn och ska snart kolla på en film, innan emila somnar.

de var allt för mig, todelo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0