leedig, skönt!

åkte hem till mor min efter skolan, har bara varit här och tagit det lugnt och mått bra. Till kvällen åt vi lite chokladpudding och kollade på film.  Sen satt jag och mamma och drack the och pratade, satt uppe länge. Hörde på när mamma snackade om sina historier, är det någon jag diggar så är det henne haha.. Ne hon är rolig hon, älskar henne! Men lite läskigt är det med tanke på hur lika vi är..

skulle bara vilja njuuuta av mig lediga dag men måste plugga lite, suck! Fast först blir det frukost. Pallrar mig till västerås idag, och ikväll blir det anntingen va med E&D eller hem till tessan på förfest, får se hur de blir.. men nu kurrar magen så bye bye :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0