at school

drömde en as äcklig mardröm inatt, att emilia satt och berätta att de spökade hemma hos robin precis innan vi skulle sova. Så ser ja spöken och hör massa ljud, så jävla vidrigt. Sen ligger jag och sover så kommer de och drar i mig och står vid sängen, och jag kunde verken röra mig eller få fram nå ljud, så jävla läskigt. Vaknade å höll på att börja grina av rädsla. Så jag gick in och la mig hos Emilia och Robin, kände mig som ett litet barn haha

nuu sitter jag i skolan, har precis haft prov i 'människor i behov av stöd', får väl hoppas att det gick bra. Nu ska vi snart gå och äta men säkert lika vidrig mat som vanligt, usch. Kort dag i skolan iaf, skönt det.


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0