:)

iförrgår (söndags) åkte jag hem till klas, umgåcks med han och damberg som var bakfulla hela dagen. Låg bara och mosa framför tvn och hade de allmänt bra.

igår gick jag ner på stan tidigt för att fixa massa papper och så innan jag skulle på möte. Gick förbi arbetsförmedlingen först, alltid lika roligt när man får nr 78 när det är nr 22. Tog nästan 2 timmar innan det var min tur, och så tog besöket 2 min. Träffade fanny senare, vi gick och tog en latte på gränden och snackade. Sen gick vi till spicy och höll damberg sällskap medans han åt. Efter trippen på stan tog vi oss till Klas. Tog det lugnt hela dagen och klarre lagade mat åt oss, snäll kille. Mot kvällen kom Damberg hem ifrån jobbet, kollade på filmen seven eller vad den hette, helt ok:). Tror jag och fanny blev riktigt övertrötta innan vi gick och la oss, skrattatck som fan blev det, vissa andra tyckte de inte var lika roligt som oss. 

idag var vi nog alla riktigt trötta, legat framför tvn till klockan tre. Klas lagade vofflor till oss som frukost :) . Sen gick vi ner till för att åka till Sala. Fanny slingade mitt hår blondare och jag har nyss färgat hennes hår. Det blev iaf ljusare för min del, får se hur fannys hår blev snart men tror nog allt de blev bra, det är ju jag som gjort det ;).

imorgon ska ja in på möte klockan 10, så jävla segt. Vet inte vad som händer under dagen men mot kvällen blir det nog nått glas vin och en utgång :) som både jag och fanny är sugna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0