We like to watch you laughing

vaknade precis, klockan är snart ett? måste varit helt slut eftersom ja inte ens vakna till min väckarklocka. Ska väl ut och gå nu som ja egentligen skulle gjort i morse, sen får vi se vad ja ska hitta på idag.

igår kväll gick jag emilia och daniella hem till henne, tove kom också efter ett tag. Satt och åt lite goda toast som bara emilia kan göra. Satt och snacka ett tag och garvade en jävla massa. Haha, jo om vi inte är störda ibland. Sen drog tove hem så slog vi på en film, vilket sög jävligt mycket så jag och Emilia gick hem. Men fasttnade hemma hos henne ett tag så kom inte hem fören klockan ett. La mig framför tvn och kollade på the oc, låg uppe till halv 4, någongång där efter slockna jag.



visste väl det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0