utgång och kvällsdopp

skulle ut och gå igår kväll, men hann knappt utanför dörren fören jag träffa på Anna och Tess som skulle dra på förfest på min gata. De försökte få med mig och efter mycket tjat så lyckas de, vilket anna "övertalaren" brukar vara väldigt bra på. Var bara upp och sätta på sig nå trasor sen iväg. Såg väl inte helt perfekt ut att gå ut med flottigt hår och skitkläder? haha fyfan men orkade inte bry mig. Vi drog iaf ut på skökrogen, var rätt segt till en början men de blev rätt okej. Finns nog en hel del man garvar åt idag.

Efter krogen så drog jag, anna, tess, tessan, sara, wedholm, adam och nå andra grabbar och badade vid piren. Jo men vem går och badar efter krogen i minusgrader undrar ju jag? Jo LIITE full var man ju när man bara flög i. Fast det var rätt skönt i vattnet vad jag tyckte. Efter vi som badade hade badat klart så skulle vi tjejer åka och äta. Hade en liten bil med en cykel och 5 pärs i, hur gick det? hhaha.. Polisen kom så ja och 2 andra tjejer fick hoppa ut, och där gick jag i underkläder och tröja vid blåsbo haha. Aa de var rätt pinsamt. Kom iaf till donken tillslut, och vid 5 tiden kom jag hem.


Idag mår man sådär, håller på att tvätta nu. Senare så ska jag, jonas, oscar och Fanny ska ha lite tårtkalas eftersom de inte blev någon tårta för mig förra helgen. Resten av kvällen får vi se hur den slutar. Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och grjeja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0