stört skön onsdag!

skulle blivit en nykter och lugn kväll igår men de spårade, rätt rejält. Började hemma hos Thilda med Fanny och förfestade för oss själva, vi hade jävligt roligt. Sen gick vi till bill och bob och satt oss och chillade. Träffade på Klas och c/o, sen kom Tom och hans kompisar. Var mycket trevligt fast kom även andra händelser, kunde blivit brååk. Vi höll nästan på att åka ut, men inte då. Satt kvar till skiten stängde, sen rörde vi oss till Klas för att ha efterfest. Fullpackad som man var så ramlade man pladask på backen någon gång, om inte annat så skulle ja och fanny gömma oss i busken ( fråga inte varför ) , vi körde 1 2 3 in ! jag springer rakt in i grenen. Ja börjar skrika AAAJ, och asgarvar. Fanny ba; men du måste ju sikta ( helt seriöst ) . hahah ja de var rätt kul, och nu har jag sår vid ögat så ser helt mongo ut, mer än innan då. Ja vi kom tillslut till Klas, shakade aset och hade jävligt roligt. Sen börja ciggen ta slut så ja ger mig ut i spöregnet för att gå och köpa en cigg klockan 6 på morgonen, och en korv haha. Kommer tbx dyngsur vill ja lova. Efterfesten höll väl igång till 8 på morgonen, iallafall för vissa som orkade hålla sig vakna. Fick samtal av min dröm vid åtta, nu har jag sån lust att åka utomlans. Synd bara att pengarna sätter stop för en, annars hade jag sagt adjö sverige och hej .. ! Måste säga att kvällen var mycket rolig :)
 
ja de var ju skönt att få en timmes sömn iaf. Mindre skönt att gå till stan som världens äckel, men tur så hade ja ju sällskap av grabbarna så ja slapp skämas själv haha. Och vi hann väl inte mer än att komma till stan så börja de spöregna. De räckte tydligen inte med att BARA såg bakis och äcklig ut så blev man dyngsur. Gick och åt på donken ( för mig själv faktiskt haha) men anna kom sen, så gick vi vidare till Vivaldi. Gick runt och fixade en massa på stan, sket fullständigt i hur jag såg ut. Fick även ett samtal av .. ja var väl rätt vilsen i skallen och fan vad den killen garva, han måste trott att ja sjukt störd eller något haha. Jaja, nu är jag hemma hos mig. Nu ska jag lägga mig framför tvn och chilla till The oc, och dröma mig bort till ett annat land någonstans :)


puss för denna onsdag/torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0