kan inte sova så sitter och lyssnar på lite melissa horn.



När jag ändå är ensam
Ja, vad spelar jag för roll
Så när du säger jag finns om du behöver
Ja då öppnar jag min dörr

Och när jag ser att du ringer
Försöker jag att hålla kvar
Kvar i alla löften som lovats
Men vem är jag ikväll?




Åh jag drömde om en framtid som glömmer
Och jag drömmer om en framtid utan dig

Och fast jag följde dig längs vägen den natten, så vuxen i din hand
Så kan vänner viska och löften brista om och om igen
Håller du mig kvar i nått jag lämnat
Du håller mig kvar i nått jag lämnat, för länge sen





Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig

Nu tror du säkert att jag hoppas
på nåt som aldrig ska bli av
men jag har aldrig lyssnat när du lovat
aldrig ställt några krav

Jag vet precis vad du känner
fast du aldrig sagt ett ord
du har viljan att bli större
här är du redan stor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0