/ helgen

En soft & rolig helg, här får ni den lite kortfattat.


fredags.
Åkte ner på stan mot kvällen, skulle träffa fanny när hon sluta vid tio. Mötte sen upp Klas, macke och dom. Vi följde med de till Bill och bob. Satt oss där och tog det lugnt, var rätt trevligt emellanåt. Efter Bill och bob så gick vi hem till Klas för efterfest, med han, tom, anton och dom. Blev väl inte tyst förrens 5 tiden då alla somna. Var även någon som prata i sömnen och någon som snarka så jag kunde inte somna. Sist ja kollade på klockan var den halv 9. Blev sen väckt halv 10, mindre kul. Fick höra på "hakka hakka hål, hakka hål , hakka hål " under en lång tid. Något drygt. PÅ morgonen kom Damberg och Fanny dit. Vi kollade på film, chillade och åt pizza.

Mot kvällen var det dags för fest igen, rasade in lite folk. 20? killar och 3 tjejer? Som om man var i himmelriket haha. Ja det vart en rolig förfest, som alltid. Sen åkte vi vidare till stan, blev bill och bob vilket inte var någon höjdare. Så jag, thilda och fanny gick till donken för att äta. Va bra länge sen man åt det, så fyfan va gott de var haha. Sen gick vi hem till Klas för efterfest igen. Jag, thilda, fanny, damberg, tom, anton och klas. Om vi hade kuL? haha så jävla stöda personer så de finns inte. Garvade sönder.

något sliten. Åkte hem och sov precis hela dagen till kl. 22.15 vaknade jag. Då är man riktigt trött. Låg däremot uppe halva kvällen eftersom ja inte kunde sova, undra varför?


Nu har jag precis duschat, gick upp imorse för att söka lite jobb. Ska ta och äta lite frukost nu och kolla på the oc. Vid fyra tiden kommer rickard och hämtar mig, ska hem till mamma och ta det lugnt ett tag framöver :) skön-t!


BILDER KOMMER SEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0