hej där

här har det varit jävligt dött, lika död som ja har varit under de senaste två veckorna.
förra veckan firade vi min bästa Fanny som fyllde 20 feta år. Körde väl som fan haha, men de var fanome kul.

i helgen var det min tur att bli firad, körde en onsdag, fredag och lördag. Och tro mig det räckte, tror ja aldrig varit så död som jag var igår. Onsdags var vi hemma hos alex och chilldrack sen drog vi ut till bil och bob sen blev det tabasco. Men vart inte så långvarigt så vi drog hem till alex igen på efterfest. Helt okej kväll, med för mycket dricka.

I fredags började vi också hemma hos Alex, chillade med samma sköna grabbar. Sen drog vi till bmb, blev väl mest nersupt efter tolvslaget. Senare drog vi till bil och bob och efter det skulle vi dra hem till alex på efterfest. Men vart jag tog vägen vet ja inte riktigt, någon brud som drog in mig i en taxi så hamnade på en annan efterfest med människor ja inte hade någon aning om vilka det var. Men visst var de väl skönt folk, men vid 5 tiden kunde ja äntligen dra. Drog hem till alex där de fortfarande var i gång. Garvade sönder där sen deckade jag i sängen.

Inte lika kul att vakna dagen efeter, visste knappt vart ja var haha. Jag och fanny åkte hem till mig och chillade sen kom jonas och hämta oss emot kvällen. Vi drog till någon Markus på förfest. Rätt okej där, festade vidare på win&beer krogen. Inte direkt höjdarkrogen men de funka. Festandet slutade på samma ställe som förfesten. Packad var man, vattenkrig, dans, sjuka saker och ja de var väl stört där. Vaknade av att micke ramlade ner ifrån sängen, oscar låg och snarka, pontus tog upp hela sängen. Alla andra låg på golvet i vardagsrummet, tjejen satt upp och sov i soffan, en annan låg upp och ner och sov i soffan. haha snacka om riktig efterfest.

Jag spenderade min dag på soffan hela söndagen, har aldrig mått så dåligt. Mot kvällen kom anna och hennes mamma och hämta mig. Åkte hem till henne och kikade på film med dom och hennes syster. Walander som vanligt, men den var bra och de var trevligt.



Nu ska ja ta och fixa mig och åka ner på stan för att träffa Fanny. Vi fimpade våran sista cigg igår, se hur det här går? haha.. Ja nu måste ja rappa på, klockan tickar för fort.


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0