guld helg

fredagskväll så var vi hemma hos jonas, jag, fanny, oscar, sthare. Skulle fira min födelsedag lite i efterskott, så blev bjudna på god mat sen så bjöd vi på efterätt, blev glass, maräng, hallon och chokladsås. Senare så drog ja och fanny vidare till jonas alvarson, sen gick vi vidare till johans bror fredrik. Förfestade där vilket var trevligt, sen drog vi vidare till tabasco och efter det pluto. Hade jävlig roligt på båda ställerna. Efter krogen drog vi på efterfest med ett skönt gäng :)

lördag så åkte ja, jonas, oscar och emelie och badade på framnäs. Må säga att de var väldrigt skönt att bada bort bakfyllan. Efter det åkte vi hem till jonte å bara chillade. Mot kvällen tog vi ett glas vin på balkongen, och ett till och ett till.. jo man hällde väl i sig en del, senare så åkte vi till Å och träffade jonas chef. Var trevligt där sen drog vi vidare. Sen hamnade ja på samma efterfest som i fredags :) gillart!

gick inte upp fören klockan två idag, skönt att bara ligga och vila ut sig. Sen åkte jag med efterfestfolket och åt på max sen drog ja hem och chillade. Mot kvällen kom jonas och hämta mig och bad mig hjälpa han och städa hos han. Vilket ja inte var ett dugg taggad för men vad gör man inte. Har inte hänt mycket idag, nu ska ja försökta dra ut och och röka lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0