duktig tjej

känner mig riktigt duktig idag, har suttit i telefonen och fixat med mycket, sökt jobb och en massa. Nu får mitt sommarlov vara slut och allt chilalnde, börja ta tag i livet. Hämtade min bror vid två tiden. Han är så söt ibland :) stor kärlek till han. Lagade mat till familjen och bakade äppelkaka till efterätt. Nu ska ja lägga mig framför tvn och kolla på Tsatsiki, de är jag värld.

Suget på att åka utomlans är verkligen hårt nu, haha.. Kan tänka mig att anna och tess har det guld där borta, även jonna som är i naapaa. JAG VILL OCKSÅ! Mamma och ja satt och prata om de idag och hon sa att hon hade kollat på billiga resor utomlands. Är det min sena födelsedagspressent jag ska få av henne kanske? äh, de är väl något ja får drömma vidare om. Men hade ja pengar hade jag dragit på en gång, bort här ifrån och ta en semester ifrån allt. Vore inte så dumt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0