dags att ta tag i livet

Ígår kväll kom fanny hem till mig efter sitt jobb, det hade gått galant för henne. Är glad för hennes skull att hon fått ett jobb, inte lika snällt av henne att lämna mig själv i arbetslösheten. För nu känns det verkligen som att man inte har något liv. Imorrse så drog hon iväg till jobbet, och ja gick ut och gick för nu jävlas ska ja ner i vikt.

Fimpade min sista cigg i söndags och har inte rökt sen dess, visst fan är jag bra :) Har även sökt jobb, så nu håller vi tummarna. Ska snart iväg till mamma och hjälpa henne lite, men först till stan för att fixa en del grejer.  

dags för mig att ta tag i livet vilket ja försöker, 
har bärjat slutat röka, har sökt jobb, ska söka ännu mer jobb, börjat gå ut och gå varje dag, ska sluta äta massa godis&fett hela tiden, bli av med (dig) vilket ja blivit.


en bra början, och är mycket gladare. Nu ska ja pysa iväg, Ha det gött :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0