lite om helgen

helgen var ju nice.

fredags.
jag och fanny drog hem till thilda sen vidare till Marie på förfest. Sen drog vi till silk, ingen höjdar kväll men det var kul. Efter krogen blev det efterfest hos alex.

lördags.
blev förfest hemma hos Thilda med några grabbar som ja inte mins namnet på, var röligt. Sen drog vi till slisk för att kolla på Timbuktu. De var bra men vart så jävla mycket folk, och mycket dricka så jag och fanny gick till donken och åt. Sen drog vi på efterfest hemma hos alex. Körde decken direkt när ja kom dit haha.

söndags.
jag och fanny sov kvar hos alex, satt bara och tog det lungt hela dagen med film & chips. Sen drog vi hem till mig, blev lite förkaka hos mig för 3 och sen kom annice och tom också.

Vi drog till Pluto på resturangfest, var väl ingen höjdare i början men sen träffa vi silkvaktern som drog med oss till deras bord där silkpersonalen satt. Så satt vi där och  blev bjudna på en jävla massa drinkar&shotar. De är ju så häärliga ibland hhaha. Efter krogen drog vi med en av vakterna till BC och åt innan jag och fanny åkte hem till mig och sov. Vart en riktigt rolig kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0