siiikk

är sjuk så blev hemma idag, sitter och poppar lite musik och försöker fördriva tiden. Har ingen mobil nu, eller rättare sagt så orkar ja inte ladda den så blir utan den ett tag framöver. De som känner mig undrar säkert vad som är flygit i mig eller vad som är fel nu, jag som ALDRIG klarar mig utan den. Men som sagt, är isolerad ett tag.

ne nu ska ja lägga mig och vila framför tvn ett tag, tjingeling!


toppen i mina högtalare!
Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love
Eddy Wata - I like the way
Armin van buuren & jochen miller - lost connection in & out of love
Tom Pulse - Cuando (Floresca El Chuño) (Sunshine Radio Mix)
Dizzee Rascal & Armand Van Helden - Bonkers
Queen - Don't Stop Me Now
Sidney Samson - Riverside


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0