lost

i fredags firade vi michaela hemma hos henne, var riktigt trevlig och kul. Satt och körde sanning&konsekvens(fast bara sanning), sjung karaoke och så :) tanken var att ja skulle vara nykter men slutade ju inte så. Senare drog  vi ner på silk, var väl helt okej där men inge höjdare. Vet inte när jag drog, men tidigare än det stängde iaf.

i lördags tralla ja runt på stan lite och hälsade på lite jökar som jobba medans ja vänta på att emilia skulle sluta jobbet. Men de var rätt segt så hoppade in och jobbade hos henne på Indiska ett tag ;) ja var så jävla grym! haha .. Efter det åkte vi hem till henne, jag robin och hon städade lite, LITE i deras lya. Ja de som känner dom rätt vet nog allt hur de såg ut, som en katastrof haha. Mot kvällen kom hennes kusin och hans tjej. Satt och drack lite, eller iaf dom, pratalde lite skit och spelade yatzy. Sen gick jag och la mig, emilia kom också efter ett tag och krama om mig, aaw vad söta vi var haha..

idag åkte ja, robin och emilia ner på stan och åt lite innan hon skulle börja jobba. Sen åkte ja hem, har bara tagit det lungt hela dagen. Har precis lagat lite mat och nu tvättar jag. Känner mig som en riktig hemmafru haha..

blir så trött på allt, problem på problem.. Kan inte allting vara bra någon gång? Vart fan är hoppet? Vill bara här ifrån, var så skönt att åka ifrån allt skit här hemma förra veckan. Men som min vän sa; de går inte att åka ifrån allting, för du kommer ändå hem till det senare.. Så händer det nya saker, finns så mkt ja skulle vilja göra för DIG men de går inte, känner mig verkligen hjälplös. Önska ja kunde dra till Norge nu, till min bästa vän som verkligen har det toppen.. Men så har man skolan, så trött på helvetet åhh. Jaa jo, camilla som allitd är glad jämt och ständigt men nej, de går då fan inte längre för vad fan finns de att vara glad för?

kännde bara för att skriva av mig, nu ska ja ner i tvättstugan. Får väl se ikväll om en person kan lyckas få mig glad som han alltid lyckas. I hope so!

herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0