fredagskväll..

idag kom victor och hämta mig, åkte hem till han och träffa johanna. Satt hemma hos han och drack med några, var trevligt. Men senare drog vi till hans granne och fortsatte där. Efter det drog vi till västerås, ut på krogen. Var väl ganska torr kväll, men det funka. Senare åkte vi på efterfest på min gata. Kom precis hem nu, orkade inte vara kvar för jag är så jävla trött. Klockan är halv 5 på morgonen och nu ska ja vänta in johanna som ska komma och sova hemma hos mig. Riktigt kul och träffa henne efter all dess tid iaf :) får hoppas hon tröttnar snart så ja kan gå och sova.


imorgon blir det väl påt igen om man nu orkar, är så jävla sliten i hela kroppen så det är sjukt. Men fan, man får väl bara bita ihop haha. Jaja nu ska ja vila mig lite tills hon ringer :) natttii.


du är söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0