FANNY KOMMER HEM!

hej :) igår åkte gick jag och oscar ner på stan och åt, blev spicy hot! Riktigt gott, satt där och pratade en stund innan han skulle till jobbet. Så gick jag och köpte en shorta, och sen kom Thilda ner på stan. Vi gick och mötte fanny vid bussen, så otroligt glad över att se den tjejen :D

vi gick till gränden och fikade lite och pratade en massa om allt. Fanns ju en hel del att snacka om efter hon varit borta i 2 månader. Senare kom hennes mamma & mormor och hämtade oss. Åkte till Sala, åt lite god mat och snackade en jävla massa. Slog på en film innan vi gick och la oss, sen pratade Fanny på. Ibland kan man ju tro att hon är skitzo haha, hon ba; ne nu slutar vi prata. men de var ju bara hon som snacka haha ..

vaknade klockan 1 idag, har slingat fannys hår. Nu ska vi fixa oss sen iväg till hennes mormor på påskmiddag :) Men först ska ja ringa min mamma och luras lite, de är ju allt 1 April ;) .


allt för mig nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0