:)

Igår var en helt okej dag, slapp skoldag kan man säga. Jag och anna gick och åt på stan, vivaldi. Mot kvällen kom daniella å marcus och hämta mig, vi åkte och köpte lite godis sen hem till dom och kikade på film. Mins inte vad den hette men den var ganska rolig. Drack lite vin och snack också, sen gick vi och la oss.

Skolan idag igen, de går fan rätt okej nu, skönt. Psykdag verklien, folk kanske ja tror att ja är störd, men det är jag. Efter skolan gick ja och anna och åt, gissa vart? jo självklart vivaldi. Kom precis hem och ska väl ta och vila ett tag innan ja ska sätta igång och plugga, plugga plugga.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan!



Jag är igång med "Dagens fråga" Har du lust att svara på den :) ?



Kram

2010-04-20 @ 16:24:31
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: camilla

vad är det för fråga ? :P

2010-04-20 @ 20:24:01
URL: http://camillahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0