yeyyy.

börjad 8 idag och drog till skolan vid klockan 12. Har varit skit trött idag så när ja kom hem gick ja och la mig direkt, vaknade för ett litet tag sen av att fanny ringde och väkte mig. Och alltid ja som försöker låta skit pigg men de lyckades ja inte med, gäspade som vanligt haha. Ska snart iväg till henne sen ska vi ut och gå :) Nu sitter vi och pratar på msn och ja skulle berätta hur duktig ja varit....

Jag - igår rökte jag en cigg på hela dagen, och idag rökte ja inte förens klockan 1.
har faktiskt inte känt mig sugen :) , men har varit skit sur.
fanny - haha fan va bra du är, ja har rökt 3 cigg idag faktiskt, rätt bra iaf (A) ..
jag - hehe, vad duktig du är ,. du som har cigg liksom ;)
fanny - fast ja hade bara 3

hahahahhahahhhahha
fan du får mig alltid att garva Fanny, du är så störd haha. Ne nu ska ja ta och föna håret och stoppa nå i magen innan ja rör mig till henne :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0