im back !

Har bytt tillbaka till hit igen, har tänkt på det ett bra tag nu men har aldrig blivit av. Fast nu har ja äntligen orkat tagit tag i det, och fanny ska nog hjälpa mig med stylingen, hoppas jag iaf hihi (a). Kan vell börja med att berätta om i onsdags.

då jag och fanny drog ut på krogen, var inte direkt planerat men eftersom vi redan hade lite dricka och partyhumöret var på topp då var de bara att kööra ! Vi började hemma hos Daniella, fick med henne ut också :) . Vi drog först till slisk, och de var så pinsamt . victor hade sagt att ja kunde gå vip, och så säger ja det till vakten och de säger; men varför då? de är ju gratis inträdde. HAHA , fyfan vad pinsamt. jag ba; men ja skoja bara, haha. Men men, vi var bara där ett litet tag och prata med max och fanny skulle ge victor några böcker, eftersom han ska bli bartender. Sen gick vi vidare till Pluto, det var roligt där om jag mins rätt, fast de är inte speciellt mycket haha. Träffade iaf en gamal vän där så vi satt oss vid de bordet med mycket trevligt folk och mycket dricka ;) , kanske därför de blev som de blev haha.. Efter krogen gick ja och fanny följde vi med 2 "kompisar" eller vad man nu säger. De var ganska kul, fanny och ja hade cyklar så vi skulle cykla. Så säger fanny ; ska ja skjutsa dig?
han: haha nej ja vet ju hur de gick för camilla förut
ja börja asgarva hahaha .. och skulle berätta för den andra.
han ba; jo ja har också hört det där haha.
aja cyklade iaf hem till de och blev kvar där ett tag, sen drog vi hem. full som ja var hade ja tappat bort min cykel nyckel så kunde inte ta min cykel, och ja mins inte ens var killen bor nu, haha. Hur full kan man vara egentligen? haha.

aja dagen efter var inte lika rolig, skulle börja klockan 8 men försov mig till klockan 9, drog till skolan och fyfan vilken jävla baksmälla, spydde i skolan och de var inte mysigt :/ .. något ja aldrig ska utsätta mig för igen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0