onsdag

då har halva veckan gått, börjar klockan 9 och slutar 7 idag, ska vara med på föräldrarträff,  hur nu de ska gå. Längtar så sjukt mycket till fredag för då ska ja till mammi och ta de lugnt hela helgen, och träffa lillebror som ja saknar så otroligt :)  

igår började jag klockan 8 med matte c, den döödar mig verkligen. Hade inge historia efter den lektionen så fick skjuts hem av tobbe och martin, och tobbe kan inte köra, höll på att kroka och jadu haha, ja kom iaf hem levande&hel de var ju tur de. En annan sak som är mindre bra är att ja tappat bort mitt busskort, det förvånar mig inte för de är så typiskt mig. Men fan, så nu måste ja gå till praktiken varje dag, jippie! Efter praktiken gick ja hem och åt&duscha sen åkte ja ner på stan och träffa Fanny. Det blev en gränden, as always. Alltid lika trevligt & mycket att prata om. Fick ju även oss ett gott skratt-. När man pratar om trollen liksom, Kolla höger fanny, jo vem är de som sitter där? jo är de inte han eller haha.. ja lite roligt tyckte allt att de va

men mer hinner ja inte skriva nu för måste börja trampa till praktiken, see you soon / c.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0