lovly

gårdagen.
efter skolan gick ja hem till fanny, tog en rökare och pratade lite strunt eftersom ja inte träffat sjuklingen på länge. Sen gick ja hem till michaela, vi blev hämtade av limo utanför henne, sen åkte vi till hotellet i stan och blev fixade och fottade, modell för en dag. Det var faktiskt riktigt roligt fast jag inte är den som tycker om att stå framför kameran haha. Efter några timmar där så åkte jag, olivia, michaela, sebbe och jocke och åt. Sen gick ja ner på stan och träffade anna och hennes släkt. De satt och åt på någon resturang på stan, anna spelade gittar och en hel del från rersturangen sjung med haha. Modigt gjort av henne ! Sen åkte ja hem och fixade mig, gick över till Fia som hade födelsedags fest, för de är ju så att hon fyllde 18 i torsdags, stort grattis till henne :) ! Var där ett tag och slängde i mig drickan, sen vart det utgång. Slisk blev det och ja hade fan riktigt roligt, blev lagom full denna gång haha. Slutade med att ja gick hem till Fanny utan skor eftersom ja hade så JÄÄÄVLA ont, aldrig mer dom skorna må ja säga haha. Satt nog och babbla en hel del skit när ja träffa henne, och saken är den att ja mins knappt hälften som ja sagt haha, blev iaf en sleep over där och vi somnade vell inte förens vid klockan 5.

idag har vi varit riktigt hurtiga haha, cyklade till Daniella först sen hem till mig och hämta saker, sen hem till Fanny igen. Är helt slut och nu ska ja snart hoppa in i duschen sen börja fixa mig. För ikväll blir det PARTTYYY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0