humöret kan inte bli bättre nu, så jävla glad.

sitter hemma hos fanny nu, kom precis ut ifrån duschen och ska ta och börja fixa mig nu. Känner mig ganska stressad eftersom klockan redan är sju och vill iväg på förfest för jag är så partyyyysugen. Jag och Fanny har varit nere på stan i nästan 3 timmar. Gått med en väska som vägde ton så har lagom ont i ryggen, fanny lovade mig massage men de kan ja knappast tro att jag får haha. Roligaste på stan var vell en tjej som gick rakt in i glasdörren HAHHA.. Känner mig så taskig eftersom ja inte kunde hålla mig för garv och hon såg mig skratta. men det var så jävla roligt haha.. Men men, fanny har shoppat som en galning, menar de verkligen. Så jävla avis på henne för hon har köpt massa snyggt. Men humöret mitt är bra ändå, har varit riktigt glad hela dagen :D :D .

Ne nu ska ja ta och snabba på lite, kanske syns i dimmmaaaan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0