helgen

i fredags så blev de allt utgång igen, började hemma hos adam på oxbacken. Där tjejerna och killarna var, länge sen man festade med allt de folket. Var iaf trevlig och full blev man. Sen trippade vi ner på stan mot silk. Och händer självklart något pinsamt haha. När ja skulle hänga in min jacka tog ja upp plånboken ur väskan (för ja trodde ja skulle betala) så säger hon i garderoben;
du tappa något.
Jag böjer mig ner och kollar och tar upp den så är det en kondom? haha.
och hon bara kollar på mig och garvar.
jag; men hahaha.. eh, de är inte som du tror.
hon ba; aa okej haha.
ja; haha ne faktiskt inte men vad fan..  de här blev ju pinsamt.. haha
saken var att ja hade fått den av anna för 2 helger sen, för att hon jämt jävlas med mig. hahaha. Men de var helt okej på krogen där, trevligt folk och massa dansande. Tror jag önskade min låt 4-5 gånger under kvällen och den fick jag också, as glaaad ! Sexy bitch med David Guetta för de som inte visste, älsa älka älska. Efter krogen drog jag och Emilia till donken. Träffade lite folk och en gammal vän, maxxxxx :) som tydligen hade flyttat till min gata så honkade med han i taxin hem, sooft.

igår så åkte jag till sala vid 12. Jag och fanny jobba på 40 års fest, hennes gudmors man som fyllde år. Mycket stress, fylla och mat haha. Men de var ju faktiskt kul där endå, fanny och ja garvade en hel del åt de mesta. Vi slutade vell vid 1-2 någon gång, var helt slut men alltid härligt med att få lite pengar :)

Kom hem vid 11 imorse, nu ska ja börja plugga för har en hel del, matte, redovisning i relígon, läsa 72 sid i svenska bok. bara tagga som fan, älskar att plugga !

men de var allt för mig nu / c.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0