första dagen på praktiken.

idag var det första dagen på praktiken, eller APU som man egetnligen säger. Ska hålla till på Hamre de närmaste 6 veckorna, piggelin förskola med 3-4 åringar. Var helt toppen där, alla var riktigt trevliga och det verkar bli kanon. Fick beröm första dagen så det känns skit bra :). Tiderna är vell inte lika roliga, men de får man vell stå ut med. Idag fick ja sluta lite tidigare men tror ja var hemma efter 4 någon gång och jag decka direkt i sängen, helt slutköörd haha. Har inte gjort speciellt mycket idag, sov till klockan 6 sen har ja bara legat och degat. Nu ska ja göra lite mat sen lägga mig och kolla på en film, känner inte för att göra något alls ikväll. å imorgon börjar ja klockan 8 med matte c sen slutar jag 5 tror jag, så kommer nog vara lika död imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0